Aby zapewnić profesjonalną obsługę i błyskawiczną dostawę, towary dostarczamy zarówno za pośrednictwem własnej floty transportowej jak i za pośrednictwem spedycji zewnętrznej.

Warunki dostaw:

Obsługujemy klientów hurtowych. Dostawy następują na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej od wartości towaru netto w wysokości 200 zł. W przypadku zamówień nie przekraczających 500 zł doliczamy koszty wysyłki w wysokości 20 zł netto. Zamówienia towaru wielkogabarytowego, szkła, porcelany, ceramiki, itp. wysyłamy wyłącznie przesyłką paletową. Minimalna wartość takiego zamówienia to 3000 zł netto. Poniżej tej wartości doliczamy koszt wysyłki w wysokości 200 zł brutto. Dostawa towaru następuje za pośrednictwem wybranych firm kurierskich.

Reklamacje:

W przypadku ujawnienia niezgodności produktu z umową, Nabywca ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, wymianę na nowy (chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów) lub obniżenie jego ceny. Termin zgłaszania reklamacji, rozbieżności w dostawie wynosi 5 dni od dnia odbioru przez Nabywcę towaru. W tym czasie prosimy o sprawdzenie towaru pod względem jakościowym i ilościowym. Produkty, które będą etykietowane przez Nabywcę nie będą przyjmowane do zwrotu.